Běžecké tréninky – jak na běhání efektivně, s menší námahou a bez bolestí

 

Jste úplní začátečníci, příležitostní běžci, víkendový válečníci nebo si už ani nedokážete představit den bez běhu? Všechno je správně, protože každý máme jinou startovní pozici a stejně tak i cíl. Rád vám pomůžu vyběhnout na cestu do vašeho vysněného cíle. Naučíte se běhat přirozeně a více efektivněji, s menším úsilím a o to větší radostí z pohybu a bez zranění, samozřejmě. Běh by vás měl primárně bavit a dělat vám radost, měli byste si ho užívat a těšit se na něj.

S čím konkrétně vám mohu pomoci:
•  Správná technika běhu – nastavení správného držení a napřímení těla, náklon, došlap, rotace v kyčlích, pohyb paží atd.
•  Dýchání – zapojení bránice, plic a mezižeberních svalů
•  Protahování a kompenzační cvičení pro běžce – základ pro uvolněnost v běhu
•  Zdravé stravování, spánek a regenerace – práce s energií, únavou a opotřebením těla
•  Cíle a intenzita tréninku – zlepšení výkonnosti, vytrvalosti, příprava na závod, zhubnutí pomocí běhu ad.

Maraton